Aktuálně

14.10.2014 18:21:45

Nejkrásnější draci

V pondělí 13. 10. 2014 se všichni žáci nižšího stupně ZŠ sešli na chodbě, aby společně vyhodnotili a ocenili výtvory svých spolužáků. Do soutěže se přihlásilo 36 žáků se svými draky. Všichni draci byli krásní. Porota odměnila všechny účastníky drobným dárkem a 10 nejoriginálnějších sladkou odměnou:

1.B - Tereza Hluchníková, 2.A - Anna Tvarůžková, 2.B - Daniel Vitásek, Vanessa Englišová, Filip Kozelský, 3.B - Nela Kretková, Eliška Muchová, Filip Kremser, 4.A - Natálie Ratajová, Barbora Straková, Andrea Kupčáková

Foto zde:

12.10.2014 21:59:40

Podzim v 1.A a 1.B

Prvňáci se poslední dva týdny učili o podzimu. Třídili, počítali, porovnávali, skládali přírodniny, vyráběli a zdobili draky a ochutnávali podzimní plody. Podívejte se zde, jak krásně se učili všemi smysly. Děkujeme rodičům za poskytnutí ovoce a zeleniny.

09.10.2014 22:09:37

Žákovská výměna - Polsko 2014

Ve dnech 21. 9. až 26. 9. 2014 proběhla žákovská výměna mezi našimi družebními školami z Německa a z Polska. Tentokrát se pobyt uskutečnil v městečku Rudy v Polsku. Žáci zde strávili krásných 6 dní. S jejich zážitky a dojmy bychom se s vámi rádi podělili.

V září jsme byli na výměnném pobytu v Polsku v městě Rudy. Mně osobně se tam velice líbilo. Měli pro nás vymyšlený úžasný program a všichni byli strašně milí, laskaví a přátelští. První den (neděle) jsme strávili celý s rodinou, u které jsme byli ubytováni. V pondělí nás přivítali ve škole a ukázali nám město Rudy, byli jsme v kostele, na hřišti, jednokolejce, opékali jsme buřty a večer byla diskotéka. V úterý jsme byli v Ratiboři, v aquaparku, v pizzerii a na spoustě dalších prohlídkách. Ve středu jsme byli v Krakově. Je to velice pěkné město. Byli jsme v katedrále na hradě Wawel, poté jsme šli na oběd do McDonaldu a následoval volný rozhod. Ve čtvrtek jsme byli ve westernovém městečku a v nákupním středisku v Rybníku. A v pátek jsme ve škole dělali projekty, odpoledne jeli do dolu, kde se kdysi těžilo uhlí. Večer byla diskotéka a to loučení............ Všichni mi moc chybí, už od prvního dne jsem věděla, že nechci zpátky.

Ivona Hankeová, 7.B

V neděli 21. 9. 2014 jsme jeli do Polska na výměnný pobyt, kde byli Poláci, Němci a my. Z Česka nás bylo celkem deset. Devět holek a jeden kluk. Když jsme ráno dorazili do Polska, byli jsme docela nervózní, u koho budeme. Ale po krátké chvíli si mě a mou kamarádku Pavlu odvezla domů jedna velice hodná rodinka.
Druhý den jsme byli v kostele a pak jsme se šli podívat do kláštera. Potom jsme jeli do školy na výborný oběd a večer jsme šli na diskotéku, při které se všichni moc bavili.
V úterý jsme jeli autobusem do Ratiboře na obecní úřad, kde jsme dostali jako pozornost malé dárečky. Poté jsme jeli na oběd do pizzerie, ve které mi pizza moc chutnala. Po velmi chutném obědě jsme vyrazili do aquaparku. Byly tam dva velké tobogány, vířivka, plavecký bazén a velké nafukovací prolézačky, po kterých se lezlo. Když jsme se dostatečně vyblbli, šli jsme se usušit a obléct, potom jsme nasedli do autobusu a unavení si užívali cestu do Rud.
Ve středu jsme jeli do Krakova na věž, kde byl velký zvon a říká se, že "když položíš levou ruku na zvon a přeješ si přání, tak by se ti mohlo splnit". Na oběd jsme jeli do McDonaldu. Po obědě jsme měli tří hodinový rozchod na náměstí v Krakově. A potom jsme jeli domů na dobrou večeři.
Ve čtvrtek jsme jeli do westernového městečka, kde byly různé atrakce, nejvíc ze všech se mi líbila horská dráha, a taky tam byli krásní kovbojové. Poté jsme jeli do Rybníku, kde jsme šli do velkého nákupního centra. Přijeli jsme zpátky do Rud, tam jsme se objali a šli domů.
Poslední den, tedy v pátek, jsme dělali projekt „Restaurace" po skupinkách, a museli jsme to napsat česky, německy a polsky. Pak se všechny projekty vyvěsily na stěnu v tělocvičně a všem se moc líbily. Jelikož nám za tu dobu vyhládlo, tak jsme šli na oběd do školní jídelny. Moc mi to chutnalo. Po krátkém odpočinku jsme se vydali dolů do dolu, kde byly moc zajímavé věci. Po dlouhé prohlídce jsme jeli zpátky do Rud, kde jsme se sbalili a zároveň připravili na diskotéku. Na diskotéce si všichni užívali poslední společné chvíle, na které budeme dlouho vzpomínat. Nastala devátá hodina a museli jsme se rozloučit, nikdo se ale loučit nechtěl, jen všichni brečeli. Nakonec po hodinovém loučení jsme odjeli domů se slzami v očích a ty nám zůstaly doteď....

Žaneta Harazimová, 7.A

Fotografie z výměny si můžete prohlédnout zde.

05.10.2014 11:16:42

Olympiáda ŠD v Chuchelné

První společnou akcí ŠD byla podzimní olympiáda. Naše 10-členné smíšené družstvo se vydalo za krásného počasí s vychovatelkou Zuzanou Klöslovou na vlakové nádraží, odkud jsme cestovali do Chuchelné na školní hřiště.

Soutěžili jsme v klasických sportovních disciplínách jako je běh na 50m, hod granátem, plížení, skok do dálky a na závěr jsme si vyzkoušeli štafetu.

Radost nám udělala i vlastnoručně vyrobená vlajka. Celé odpoledne jsme si moc užili.